Роман: here it seems everything is fine only when the mail comes product, your box saleana tape on which the name of your company, well, personally, I am opposed to the postal worker knew that I. the pie product at your firm and tembolee product of erotic nature! → When sending the post requires a typo boxes signature Scotch, in addition to our tape displayed only the logo and the main type of activity of our shop is the sale of sex products on this I think You have to worry about absolutely nothing. |
|
 :): Whether you can see the effect after using one pack of PENIS XL → Unfortunately feedback from customers while nebylo. |
|
Андрій: Good day. Order No. 66677.__This purchase was a disaster so much that its hard to imagine worse. With me its never happened yet in any store. Of such negligence, had not even heard.____First. Lets start with the delivery:__We have agreed on courier delivery to 5ту hour. In 4 hours I get a call the courier and says that he is near and can deliver the goods now. As well as following its delivery at the other end of the city -- very asked to be in place. Said suit within 15 minutes. I was in a meeting, but close to the house -- I agreed hoping that hed actually come in for 15 minutes. Me on my appointment waited an hour via your courier. For he has delivered the package to the 5th hours, as agreed from the beginning. By this time my meeting would have ended(!!!). Samco that your courier also did not have change, so I have paid extra somewhere for 10 UAH more. Additional mnusic in your direction.__Of course in this situation the rights I dont have time to check everything-waiting for me.____And when I came home I was waiting for further surprises. Continue.____The Second: Package.__I bought the item for a gift. For the action item. And you brought me a product with absolutely no marketable packaging. And Im supposed to give? The packaging looks like on it first chougule sandpaper, and then another pililis year in the warehouse. With bad derdim price tag.__You HAVE to warn about is not commodity packaging on the phone, not in there to sell this under protest. In normal stores do. I write markdown for marriage: a marriage or a markdown due to bad/missing packaging. And this... this is just awful.____Think: okay, we need to check the product itself. But the surprises did not end there. So...____ Third: the battery compartment.__In the cassette for batteries these batteries barely fit. And when fit is one of the transfer plates, the current is shifting. And there are 2 options: either to straighten the plate (to make efforts), or closes the battery compartment in the product. __Beauty.____Fourth: the lack of firmware. __There are 2 motor. One of the engines cannot be disabled through marriage in the firmware. Another smooth can be translated into off mode.____I demand replacement of the goods to another delivery at your expense and refund the difference in price. What that would be at this time with the appropriate delivery, and not as it was today. __And if this happens again, youre losing loyalty, which I am. And I wanted to spit at a discount of 10 percent, which you handed me. |
|
Акне: I would like to know my order was sent or not. Phoned me 10 days ago and still nothing sent. Here is my order number 19660 check please. → Your order was sent on 11 February, if You go to the post office please do so, if You are in the office already had a possible delay UkrPoshta this is to apply again in a few days. |
|
Дільфуза: Hello, my name is Dilfuza, I ordered the product... you called me waiting for the e-mail hasnt come yet |
|
 Оксана: photo from behind → Image only those represented on the website, additional pictures. |
|
Христина: you sent me a defective vibrator, it hums but does not vibrate, I got it yesterday, how I can change it, it was not used on purpose) → Hello, You can send us back the details, after verification, we will refund your money convenient way for You. Most likely he doesnt have enough battery, try inserting a new battery. |
|
Юля: Hello, is it possible to return the order 79663? You sent me not what I ordered → Please send to ixi@ixi.ua article or photos of the goods You received. |
|
 Андрій: Gloves included? → Probably not, it is a novelty to us hasnt come yet. Definitely can tell when the goods arrive at the warehouse. |
|
 Олена: Hello,is it possible to this sex machine machine gun article ІХІ13496купить extra nozzles? → Hello ! In the nearest 2-3 weeks it is possible to supply this kind of goods. |
|
акне: I ordered the pills when they come? → Postal delivery takes 5-8 working days |
|
 Ангела: tell me does the bodice of the leotard? → bones no, but a very dense material with a sealed Cup. |
|
vrivnt: Hello! No. 37539.Whats wrong with him? → Order shipped on time, should be already at Your post office. |
|
Світлана: Work quickly, well done → Thank you, from the pleasant customer to work with. |
|
Олександр: Hello zakazli wife chastity belt mind if one is large then the ring m will be able to return the item. → Hello, unfortunately Erotic products, without exception, not subject to return and exchange. |
|
Галина: Good evening, please find out why I had no accrual for bonuses for the purchase 2 weeks ago. Email and SMS about the payment there. Thank you. → At checkout without logging on to the bonus accrual is delayed. Bonuses accrued. |
|
Віталій: Hello, I have lost your discount card, you can send her number. → Array |
|
Анонімний: And has anyone used the Extenders on themselves is the result??? And in what time frame? |
|
 Аліна: Is it in stock, Panwar SKU: ixi13244? → Hello, under the order within 10-14 days. |
|
Василь: Ordered posters. Delivery was normal, but with a slight delay. The quality of the product great) Hope for further cooperation !) → We try to do everything that depends on us, unfortunately the speed of delivery we can not influence. |
|
 Віталій: How many capsules in a Bank? What is the term enough? → Dosage: 2 capsules per day, in a jar of 60 capsules. Enough for 1 month of the application. |
|
Олена Ташлику: Hello. Today I received a long robe article ixi12591. He was small! Can I exchange or return? The thing wore. Only fitting. Thank you → Unfortunately underwear and lingerie refundable and not exchangeable. |
|
 Іван: Tried with my wife, she loved it. |
|
Кирило: Thank you very much for your promptness and responsibility in work! → Thank You for your kind review and choosing our shop. |
|
 Алекс: SKU: IXI11647 and they really help? there are instructions |
|